Τετάρτη 8 Απριλίου 2020

ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΧΕΡΑΚΙΑ

Υπέροχες δημιουργίες από μικρά χεράκια  ....ο τίτλος της σημερινής μας ανάρτησης αλλά και μια μικρή υπενθύμιση......

 Για όσους γονείς έχουν μπερδευτεί ενδεχομένως ή δεν παρακολουθούν τα μηνύματα στο ταχυδρομείο τους επισημαίνω τα εξής προκειμένου να είναι όλοι ενήμεροι της εκπαιδευτικής διαδικασίας που ακολουθείται αυτή τη περίοδο στο σχολείο μας. Τα σχολεία μας είναι  κλειστά, τα μαθήματά μας όμως συνεχίζονται κανονικά και στο Νηπιαγωγείο μας, αλλά Εξ αποστάσεως!!! Οι τρόποι παρακολούθησης μαθημάτων για τα παιδιά όπως σας έγινε γνωστό από τα ενημερωτικά μου μηνύματα στα  mail σας, είναι μέσω του blog και της πλατφόρμας e-class που αποτελεί την δικιά μας ψηφιακή τάξη,  την τάξη του 30ου Νηπιαγωγείου Λαμίας.

Ο ρόλος σας ως γονιός αυτές τις δύσκολες ημέρες που βιώνουμε είναι καθοριστικός καθώς εσείς αναλαμβάνετε την ευθύνη και θέτετε τα όρια στο παιδί σας  αν θα παρακολουθήσει τα μαθήματα του σχολείου, μιας και πολλοί αναρωτιούνται αν η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική. Δεν βρισκόμαστε σε διακοπές! Υπενθυμίζω ότι ο ρόλος σας είναι υποστηρικτικός απέναντι στο παιδί και δεν αντικαθιστά τον εκπαιδευτικό ρόλο.Τα όρια τα θέτει ο γονιός και όχι το παιδί!!!!!!!Τα μαθήματα είναι επαναληπτικά και έχουν ως στόχο να κρατήσουν τα παιδιά στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία σε όποια βαθμίδα εκπαίδευσης κι αν ανήκουν!

Όσον αφορά την αποστολή φωτογραφικού υλικού , λόγω διαρροής προσωπικών δεδομένων, τη διαχείριση αναλαμβάνω μόνο εγώ. Φυσικά στο blog θα αναρτάται φωτογραφικό υλικό που σχετίζεται  αποκλειστικά και μόνο με την αποστολή εργασιών που αναθέτω εγώ στους μαθητές μου, για να ακολουθούν όλοι ένα κοινό Πρόγραμμα όπως  κάναμε και στο σχολείο.  Συνεχίζουμε βασισμένοι στο  Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για το Νηπιαγωγείο, όπως προβλέπεται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, χωρίς να αυθαιρετεί ο καθένας. Κι αυτό το επισημαίνω γιατί ως τώρα έχει παρατηρηθεί  από πολλούς γονείς  να μου αποστέλλουν φωτογραφίες  παιδιών που δεν τηρούν τους προβλεπόμενους όρους και γι αυτό δεν αναρτώνται.

                         
  Υπενθυμίζω τη διαδικασία της εξ αποστάσεως  εκπαίδευσης.

1.Ελέγχετε τακτικά  το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο!!!!!!

2 Κάθε φορά που προχωράμε σε επόμενη ενότητα επαναληπτική, τονίζω, σας έρχεται ειδοποίηση ΝΕΟ ΜΑΘΗΜΑ με τις κατάλληλες οδηγίες!!!!!!!!


3 Παρακολουθείτε την ψηφιακή τάξη παράλληλα με τη σελίδα γιατί κάποια πράγματα δεν μπορούν να αναρτηθούν λόγω όγκου  και λοιπών παραμέτρων!!!!!!!!!!


4. Αν θέλετε αποστέλετε φωτογραφικό υλικό των εργασιών του παιδιού σας προαιρετικά  και στοχευμένα όπως σας έχω ενημερώσει !!!!!!!!


Σκοπός αυτής της διαδικασίας είναι να  τονώνεται η αυτοπεποίθηση των παιδιών και να χαίρονται βλέποντας τις εργασίες τους ως επιβράβευση.


Λαμβάνοντας υπόψιν τις ιδιαιτερότητες της κάθε οικογένειας( έλλειψη  εκτυπωτή- έλλειψη υλικών όπως χαρτί- μαρκαδόροι- κόλλα- ψαλίδι.....έλλειψη δικτύου,...) μετά την τηλεφωνική μας επικοινωνία  έχω σχεδιάσει να υλοποιηθούν τα εξής για όσο καιρό χρειαστεί να παραμείνουν κλειστά τα σχολεία. Τα παιδιά με τη δική σας βοήθεια όπου απαιτείται, να κάνουν τις παρακάτω εργασίες.Να έρχονται σε επαφή με:

1. Απλές καθημερινές δημιουργικές δραστηριότητες που ενισχύουν την αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση των νηπίων. Κάτω από κάθε ανάρτηση με σαφείς οδηγίες  γράφω αναλυτικά τί πρέπει να κάνει το παιδί. Άλλες δημιουργικές δραστηριότητες μπορεί να σχετίζονται με καταστάσεις και εμπειρίες από το οικογενειακό του περιβάλλον (π.χ  στρώσιμο του κρεβατιού, δραστηριότητες μαγειρικής, ......) Δείτε  φωτό από συμμαθητές των παιδιών.

















Μμμμμμμ.........!!!!!!!!!!Φαίνονται υπέροχα και γευστικά!!!!!!!!


Μπράβο σου που βοήθησες τη μαμά!!!Χωρίς τη βοήθειά σου δεν θα ήταν τόσο νόστιμα,νομίζω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2.  Με δραστηριότητες που ενισχύουν τη δημιουργική έκφραση των νηπίων (κατασκευές, ελεύθερο σχέδιο ζωγραφικής , κολλάζ....) 











Μπράβο σας παιδιά!!!!!!!!!Εξαιρετική δουλειά !!!!!!!!!!!

3.Με δραστηριότητες που ενισχύουν τη καλλιέργεια προφορικού λόγου και τον εμπλουτισμό λεξιλογίου(π.χ αναδιήγηση του παραμυθιού , ακρόαση παιδικών τραγουδιών...)











4. Με επαναληπτικές δραστηριότητες γλωσσικών και μαθηματικών εννοιών μέσα από ανάλογα Λογισμικά ειδικά σχεδιασμένα να ανταποκρίνονται σε όσα έχω διδάξει έως τώρα στη τάξη μου  χωρίς να καθηλώνουν τα παιδιά στην οθόνη του υπολογιστή άσκοπα.

ΤΈΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ  !!!!!!!!!






5. Με δραστηριότητες που ενισχύουν τη καλλιέργεια λεπτής κινητικότητας και οπτικοκινητικού συντονισμού μέσα από το χειρισμό του ποντικιού στον υπολογιστή και του πληκτρολογίου.Στο σχολείο  τα παιδιά είχαν έρθει σε επαφή με δεξιότητες χειρισμού υπολογιστή  μέσα από το Λογισμικό Kidipedia ( Πέρης και Κάτια) και χρειάζονται μόνο λίγη υποστήριξη από σας, όπως και με τη διαδικασία Αντιγραφής - Επικόλλησης  όπου με διαφορετική γραμματοσειρά σε Word είχαμε γράψει τα ονόματά  μας και είχαμε γνωρίσει κάποια βασικά εργαλεία όπως έντονα, πλάγια γράμματα με υπογράμμιση και σχέδια σε Word Art.


Για όλους μας οι καταστάσεις είναι δύσκολες και πρωτόγνωρες.Ευελπιστώ όμως ότι ακολουθώντας βήμα -βήμα τις οδηγίες κάθε φορά,θα πετύχουμε τη καλή επικοινωνία και συνεργασία με όλους όπως είχαμε άλλωστε και κατά τη διάρκεια του σχολικού μας έτους ως τώρα.Εγώ από τη πλευρά μου ως εκπαιδευτικός και εσείς ως γονιός θα προσφέρουμε ό,τι καλύτερο στα παιδιά μπορούμε γι αυτές τις δύσκολες ημέρες προκειμένου τα μεν νήπια να μεταβούν ομαλά στο Δημοτικό Σχολείο, τα δε προνήπια να λάβουν τις δέουσες γνώσεις για το στάδιο ηλικίας τους ώστε να μην μείνει κανένα παιδί εκτός της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
                                                     ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου